MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkında mısınız, iletişim hiç kopmadı?
6 kişi çalışılan yer var 1 kişi ile koptu.
o 1 kişinin iletişimi koptuğu gün herkes diğer 5 kişiye ulaştı ve bilgi aldı.
Buna rağmen ilk şikayet açan 2 kişiden 1 tanesi şuan teşekkür ediyor.
Kalanlar ile hep biz iletişimde olduk gerek telefonla gerek mesajla olduk.

Sizler burada daha konuya bile hakim olmadan yaptığınız linç bu suç buna dur dedik diye bravo ise sizede bravo.
Bak şikayet açanları tek tek sor bir kaç kişi dışında hala d-olandırıcı diyebilen var mı merak ediyorum?
Benle kimse iletişimde olmadı zar zor ulaştım kendim ondada 1 haftadır iade yapılacak recep bey size dönecek deniyor ne dönen var ne mesaj atan