Ulaştım zaten 45-50 dk dir cevap vermiyor bir kere verdi iade isteyince bir daha yok hangi farkı görecekmişim ss leri buraya atayım isterseniz herkes söylüyor çok basit iademi yapın herkesinkini yapın sorun çözülsün benim 35 gündür yayına bile alınmayan reklamın var iadem onaylandı 1 haftadır iade bekliyorum daha neyin farkını göreyim. İade iade. Siz hala baska şeylerden bahsediyorsunuz.
Bu arkadaş bir de muhasebeciymiş

bana kalırsa kendisi recep beyin ta kendisi yazı stilleri olsun cevap verme tarzı olsun aynı gibi bakalım neler çıkacak daha