MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size pm olarak ilettiğim numara deneyimli personel sizin cevap geç alıyorum dediğiniz yeni personel ona ulaşın arada ki farkı göreceksiniz
Ulaştım zaten 45-50 dk dir cevap vermiyor bir kere verdi iade isteyince bir daha yok hangi farkı görecekmişim ss leri buraya atayım isterseniz herkes söylüyor çok basit iademi yapın herkesinkini yapın sorun çözülsün benim 35 gündür yayına bile alınmayan reklamın var iadem onaylandı 1 haftadır iade bekliyorum daha neyin farkını göreyim. İade iade. Siz hala baska şeylerden bahsediyorsunuz.