hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka felan yapıyor heralde herkes ulaşılabilirmis ne ulaşılabiliri ya attığım mesajlara danışmanlar 1-2 gün sonra ya cevap veriyor yada vermiyor verdiğin dede recep beye ilettim iadeniz yapılacak vs okuyor son 2-3 gündür görüldüğü halde mesajlar hiç dönüş yok bu mu senin ulaşılabilir den kastın. Vallaha yetti artık ya insanları uğrattığın manevi zarar alınan reklam parasının 3 katını iade yapsan oduyemezsin.
size pm olarak ilettiğim numara deneyimli personel sizin cevap geç alıyorum dediğiniz yeni personel ona ulaşın arada ki farkı göreceksiniz