Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Neden Tartışıyoruz Anlamadım adsReklamnet denilen firma Dolandırdıgı yada Magdur ettiklerine geri iadesini etsin magdur kalmasın sonra tartışılır dolandırıcımı sahtekarmı vs vs Önce Sonuç odaklı olalım. Burda recep bey dediklerinin arkadaşlar çalışanlarıda var Bizim gibi dolandırılanlarda önce sonuç Hangimizin magduriyetleri giderilmiş ona bakalım.