yok yazın bende cevap veriyorum zaten tüm amacımız ayni çizgeye 12 kişiyi de taşımak
Canım benim ama cevap vermiyorsun.

12 kişinin âkıbeti ne olacak?

Bu olayların sebebi ne?
İadeler neden yapılmıyor?
Recep bey neden açıklamasını yazıp sizin aracılığınızla iletmiyor?
Asgari ücret kaç TL olacak?

Kolay gelsin.
Not: Baktım ki konu iyice MaxiGeyik'e dönmüş, ben de ortama böyle dâhil olmak istedim. Bu arada gerçekten sağlık sorunu varsa acil şifâlar diliyorum.