ileriBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya gerçekten merak ediyorum hiç çalışmıyor mu acaba diye. Ben arayınca buradaki yazım stilinin farklı olduğuna mı inancam Gider diğer mesajlarda nasıl yazmışsın, burda nasıl yazıyorsun dökerim ortaya saçma sapan mesajlar atıp durma
birimiz bayan (ben)
Recep bey (erkek) oradan anlarsınız diye düşündüm