Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenizin ilk zamanlarını hatırlıyor gibiyim... foruma ilk üye olduğum zamanlarda çokça karşılaşıyordum
Evet sonradan anladım yasakmış banlanmiştım her yazıyı r10 a giriyordum