Merhabalar

Bugün twitter hesabım ilk defa askıya alındı, gerekli form doldurdum ekstra olarak yapmam gereken bir işlem var mı ?
Askıdan kaldırabilecek var ise pm atabilirse sevinirim.

Askıya alınma nedeni; her hangi bir manipülasyon yok aslında, günlük normal kriptopara ile alakalı tweet atıyordum.