Merhaba dostlar. Büyük bir proje üzerinde çalışıyorum. Hizmetimi satın alan müşterilerime web site yazılımlarını senelik lisanslamak istiyorum. Her sene o belirtilen ücrette ödemenin yapılması gerektiğini, yapılmazsa sitenin kapanması gibi.. E-Ticaret yazılımları gibi düşünebilirsiniz. Bu nasıl yapılıyor bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.