mekanikbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.sikayetvar.com/hepsijet

bakmanızı tavsiye ederim
emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nedense ben hıc bır sıkıntı yaşamadım hatta cok erken geldıgı zamanlar bile oldu
Açıkçası diğer firmaların profillerine de baktım, birçok kişi sıkıntı yaşamış fakat. Yıllardır internetten alışveriş yaparım ve yaşadığım şehirde denemediğim kargo firması kalmamıştır.
Çok şükür hiçbirisi ile bir sorunum olmadı.
Sadece bir seferinde Yurtiçi kargo personeli kargoyu okula getirdiği için (okul projesi için almıştık) biraz tavır, atar falan yaptı. Onun dışında hiçbir sorunum olmadı çok şükür.