TM öğrencisiysen ve görsel hafızan güçlü ise kesinlikle Doping Hafıza diyorum. Sadece 1 hafta bakarak Doping Hafıza ile AYT EDB-SOS1 alanında 40 soruda 31 net yaptım. Fen bölümü için çok da iyi olduğunu düşünmüyorum. Ama yanıtlardan anladığım kadarı ile ülkemizde hala dershanenin yüce bir yer olduğunu düşünenler var. Dershanelerin etkisi yıllar önce son buldu arkadaşlar.