Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef devam ediyor. 3 ayı geçti ve hala deniyorlar bende. arada faturanın ödenemediğine dair mailde atıyorlar. o yüzden gerçek yada sanal kart farketmez. kullanmadığınız zamanlarda internet alışverişlerie kapalı tutun her zaman kartı.
Fiziksel kartı da kapatamıyoruz işte başka yerlere de otomatik ödemeler var, bakalım kart özetine dikkat edicez artık sorun olursa itiraz ederiz.