merhaba değerli r10 sakinleri sitemi açalı 2 hafta oldu. Sitemi 2 dakika inceleyip eksiklerini, önerilerinizi söyler misiniz ? Adsense onayı için neler gerekli? cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler
sitem: riweblog.com