dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasım ayında başvuru yaptım, ön ödemeyi felan hepsini ve evrakları hazırladım verdim.

bende ocak ayında başvuru yaptım araya pandemi girince ehliyeti bu kasım alabildim bence beterin beteri var üzülme