şimdi güzel bir yorum yaparım ama sonra onun için de ayrı dava açarlar uğraşamam. Çünkü korkuyorum, yasalar istismara müsait ve düşüncelerini ifade etmen duruma, olaya, şahıslara göre suç olabiliyor.