nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme bitene kadar bekleyin, bitmeye yakın 10 20 lira gibi bir cayma bedeli ödersiniz o sırada iptal ettirin zararınız büyük olmasın. Yoksa hertürlü ödetirler
Yanlış biliyorsunuz hocam o eskidendi. Eskiden cayma bedeli vardı evet sözleşme süresi ne kadar azsa o kadar az ücret çıkıyordu. Ama artık cayma bedeli değilde masraflar ve indirimler baz alındığı için kalan süre değil kullanılan süre baz alınıyor yani adamlar diyor ki sen bunu 5 ay kullandın ben sana 24 ay kalacaksın diye 5 ayda toplam 500 lira indirim yaptım bana bunu öde