Hocam eğer ben uğraşırım tüketici heyetine giderim mahkemeye giderim diyorsanız ödemeyin. Ama o kadar boş vaktiniz yoksa ödeyin bence. Benimde başıma vodafone da gelmişti bana 600TL fatura çıkardılar ve açıklamaları aynen dediğiniz gibi bu cayma bedeli değil efendim bu size taahüt karşılığı yaptığımız indirimlerdir dediler ve imzaladığımız sözleşmede de eğer sözleşmeden cayarsam yapılan indirimleri ödemeyi kabul ederim tarzı bi yazı vardı bana gözüme soka soka okuttular bi avukat arkadaşıma danıştım bu konuda kanunda açık olduğunu bunların da bunu kullandığını mahkemeye başvurulsa dahil %30 %40 gibi bir ihtimalle ancak kazanabileceğimi söylemişti.