Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 12 ayı geçtiyseniz herhangi bir şekilde cezanız olmaz hocam. Tüketici heyetine başvurun.

https://medium.com/t%C3%BCrkiye/taah...m-7d7821f0b4dd
Maalesef öyle olmuyor.. Çoğu yerde okuduğumda Tüketici hakem heyetleri kullanıcı aleyhine sonuç vermiş. Halı hazırda başvuru yaptım ama sonuç çıkmayacaktır.