Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatacağım kategori, benim kendi tercihim olacak sonuçta.
Bu arada nasılsın @Bip;
Açıkçası ben kullanmam öyle bir özelliği, fırsat fırsattır, bazen ufak bir şey hayatınızı değiştirebilir.

İyi hamd olsun hocam, sizi de iyi gördüm, öyledir inşallah