Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence hoş olmaz, kapattığınız bir kategoriden çok avantajlı bir konuyu kaçırabilirsiniz...
Kapatacağım kategori, benim kendi tercihim olacak sonuçta.
Bu arada nasılsın @Bip;