Selam arkadaşlar,
@ykbweb; hocamın forum sitesi için YS belgesi mutlaka olmalı tavsiyesi üzerine başvuru yapıyordum fakat bazı alanları giremedim.
En baştaki hizmet türleri kısmında site barındırmayı seçsem yeterli midir?
Ve bir de alt kısmındaki planlanan toplam bant genişliği miktarı aylık mı yoksa yıllık miktar mı girilecek?