Benim yaş 39. Aslında halen talep var, her ay 1-2 şirket linkedin'den buluyor...ama silikon vadisindeki yaşıtlarımız iş bulamamaktan dertliler. Bazı trendler orada başlar sonra dünyaya yayılır.

Bazı iş görüşmelerinde yaş konusu ayrımcılığı gördüm. Özellikle IT direktör benden genç olduğunda sevimsiz bazı davranışlara da maruz kaldım.
Ama iş bulma işi sabır işi tabii.

Tek dile tek platforma bağlı kalmamak, ve kendini IT yöneticisi olarak eğitmek gerek.

Gerçi beyaz yakalıların hepsinde bu konu var. 10 yıl içinde işsiz bir beyaz yakalı kitlesi sosyal patlama olarak gündeme gelecek.