Nerde çokluk orda b... demişler. Tabiki yazılımcların çoğalması her zaman iyidir ama artık neredeyse tüm gençler masa başı işde çalışmak istiyor. Mesela benim babam 64 yaşın da mesleği mobilya cilacısı ama bir işden ayrılsa hemen başka birisi arıyor recai usta gel başla diye. Çünkü gençler cila işi yapmak istemiyor ve buna benzer işleri. O yüzden bu yazılım işleride gelecek yıl da daha da şişecek ya da gelecek yazılıma göre kurulacak kimse aç ve açıkda kalmayacak.