yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MS 0 olması için çıktığın netin santralinden yayın yapılmalı ki yine 0 olmaz; özetle düşük ms diyebilirdin hocam.
Geçen sene bir arkadaş sağlıyordu ve MS 0 idi Fransa VDS fakat artık kiralamadigini söyledi.
Bende birini bulma umuduyla konu açtım