arkadaşlar geçen ay teb atmde kesintisiz döviz çekiliyordu, araştırmıştım hiç bilgi açıklama falan da yoktu sistemsel vs bir hata mı oldu acaba? kampanya falansa tekrar olur mu bilginiz var mıdır
mesela şuan %5 kesinti var dolar çekerken her zamanki gibi