Galatasaray Üniversitesi mezunuyum, gayet de sıfır deneyimle 6000'e işe başlayan arkadaşlarım çok oldu. Ben de 5000 civarına başlamıştım.
Bu hayatta sadece etrafınızdakileri görerek bu tarz genellemeler yapmayın lütfen. Boğaziçi endüstri mühendisliği mezunu birkaç arkadaşım 8000'e başlayanlar da oldu.
Söyledikleriniz çok nadir olacak şeyler. Kimse iş hayatında kendini kanıtlamadan yeni mezuna o paraları vermez, vermiyorda.
Alan kişilerde okullarıyla zaten önde olup, okul zamanında da yaptığı işlerle gördüğü stajlarla kendini kanıtlamış kişilerdir ve o şekilde olmuştur.
Dediğiniz gibi genelleme yapmam yanlıştı ama bahsettiğiniz şekilde olan kişi sayısı çok çok azdır.