khA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten yıllardır ucuz iş gücü diye bunu vurguladılar ama Dünya'nın en ucuz iş gücü de olsa şu şartlarda yatırımcı gelmez.

Bana göre Türkiye burjuvaların ülkesidir. O yüzden ticaret yapmak daha mantıklı.
Tabi Hocam Her zaman Ticaret Yapmak Daha Mantıklı Fakat Türkiye'de Yaptığın Ticareti Avrupa Ülkelerinde yaptığında Türkiye'de kazandığın kar ücretinin 1 e 3 4 katı kazanılıyor. Türkiye'de Ticaret Yapmak Anca Büyük Holdinglere Yarar en az 300 500 personeli olanlara