cyrpto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de Personel Ücretlerinin ucuz olmasının Tek Sebebi Yabancı Yatırımcıyı ucuz iş gücü denilerek Ülkeye yatırım yapması amaçlanmaktadır. Yakında Çin gibi bir ülke olursak şaşırmayın.
Zaten yıllardır ucuz iş gücü diye bunu vurguladılar ama Dünya'nın en ucuz iş gücü de olsa şu şartlarda yatırımcı gelmez.

Bana göre Türkiye burjuvaların ülkesidir. O yüzden ticaret yapmak daha mantıklı.