wmtakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kabul etikten sonra noterden falan bişey geriyormu kredi için bilgisi olan varmı
Noter'lik bi olay yok, kapınıza gelicek kart ve imza atıcaksınız. Sonrasında işlemler tamam.

BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip bankada imzalıyorsun, benim öyleydi 6 sene önce. Kart iki özelliği de taşıyordu.
Kapıya geliyorlar şu an.