kabul etikten sonra noterden falan bişey geriyormu kredi için bilgisi olan varmı
Noter'lik bi olay yok, kapınıza gelicek kart ve imza atıcaksınız. Sonrasında işlemler tamam.
Gidip bankada imzalıyorsun, benim öyleydi 6 sene önce. Kart iki özelliği de taşıyordu.
Kapıya geliyorlar şu an.