Merhabalar

Kargo firması olarak entegrasyon gerçekleştirdiğimiz MNG Kargo mevcut. Şimdi ilk siparişimizi aldık bu süreçte işleyiş nasıl oluyor? Yani kargoyu verdikten sonra bize kargo takip numarası verilecek o takip numarasını ticimax altyapısı kullanıyoruz siparişe tanımlamak mı gerekiyor? Veya otomatik mi yansıyacak? Yani bu süreç nasıl ilerliyor?

Ayrıca Kargoya müşteriye ileteceğimiz fatura çıktısı Nebim v3 kullanıyoruz oradan aldığımız faturayı mı ekleyeceğiz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim bilgisi dahilinde olanlar.