KazimKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne yazık kı projelendiremeyeceğim . Satmayı düşünüyorum bende .
İyi bakalım, hayırlısı. Ama çok uçma alıcı bulamazsın. Eskisi gibi değeri yok artık bu film sitelerinin. Şimdi internette bedava varken millet gidiyor ucuza abonelik bulmaya çalışıyor.