Konuyu anlatmak isterim 93₺ ödeme aldım reklam anlaşması yaptık bana şu gönderi girilcek demedi para iadesi yap demedi aradan 1 2 hafta geçti ve şikayet açmış ben paranı vermem diyip dolandrıma durumu olmadı daha sonra para iadesi sağlandı
Cevap için teşekkürler. Çözümlendiyse bildiriniz çünkü şikayet konunuzda çözümlenmiş olarak gözükmemekte bu size olumsuz yansır. İyi çalışmalar.