Yazilimapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Konuyu kurallara uygun olarak günceller misiniz.
https://www.r10.net/android-amp-ios-...ablonlari.html
hatam için özür dilerim yeniden düzenledim yeni kayıt olduğum için böyle bir hata meydana geldi