Şuan 100 kart giriliyorsa, bunun 90 tanesi peptir bence. Herkes pep'e döndü. Kısa süreli güncelleme olduğunu düşünüyorum. Belli bir süre sonra bu kart kullanılmadığı için, otomatikmen eski haline dönecektir.