Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vadesi ne kadar o önemli. 1 yılsa kapa. 10 yılsa kapama mesela.
Aylık 6 bin lira ödüyorum diyor hocam. 10 yıl olsa ödemesin zaten. Enflasyonla para erir gider. 10 yıl sonra 40-50 bin lira belkide çocuklarımızın cebinde harçlık olarak görebileceğimiz bir miktar olabilir. Şu dönemde yarının ne olacağı belli değil.