Elipveres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal esnaflar kimlik fotokopisi ile muhasebe ile görüşüp o an ise girişleri yapmaktadır fakat genelde olması gereken benim yazdıklarım işçi özlüğüne eklenir.
Ek olarak aile bildirgesi verilmesi gerekiyor ki çocuk filan varsa agi durumu girilsin çocuk desteği sağlanması için. Tabi bekarsaniz bilemem hocam.