zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yerinde sadece kimlik fotokopisi mevcut fakat iş yeri sahibi 2 gün önce sigorta için evraklarını gönderdim dedi diğer belgeleri falan teslim etmedim.
Normal esnaflar kimlik fotokopisi ile muhasebe ile görüşüp o an ise girişleri yapmaktadır fakat genelde olması gereken benim yazdıklarım işçi özlüğüne eklenir.