Hocam almayı düşünüyordum ancak 175 çok fazla değil mi? 600TL'lik bir ürün alacak olsak %30 indirimle 180TL indirim geliyor ve size 175TL veriyoruz. 5TL indirim ile almış oluyoruz. Zaten Adidas'ta ucuz bir şey yok. Size bir şikayetim yok sadece satmak istiyorsanız da bu fiyata kimse çıkmaz tabi satıcı sizsiniz size kalmış fiyat kısmı sadece söylemek istedim.
100₺ yaptım. hocam haklısın.