Valla açık konuşmak gerekirse kimse kırılmasın ama olmasın be hocam. Yani çıktığınız reklamın komisyonunu alıp çok da güzel işinizi çevirebilirsiniz. Parasını ödeyeceğimiz reklamları çıkamıyoruz. 2 aydır halimiz harap. Eğer 150 yüzünden bu güncellemeler oluyorsa olmasın da biz de ekmeğimize bakalım artık.