iyio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavye basmalı mı? Dokunmatik mi? Pek bisey goremedim hocam sanirim jelatin var ustunde veya orjinali boyle
Normal klavye hocam basmalı üzerinde silikon kılıfı var. Böylede yazıyor, çıkartınca da yazılıyor.