Yıllık 55.000 tl ye kadar kazançlarda vergi vermeme gibi bir durum mu vardı ben mi yanlış hatırlıyorum? Google Play geliştirici ödemeleri alıyoruz. Zaten Google kendi kesintisi ve %18 kdv ile bize 100 tl de 57 tl gibi komik bir rakam bırakıyor.Birde bunun ek olarak vergisi mi ödenecek bu konuda bilgi verir misiniz? Ne kadar tutarda muaf oluyoruz?