Birçok arkadaş konu açmış burada genel olarak toparlarsak herkes fikir sahibi olabilir diye düşünüyorum.

Güncelleme bitti görünüyor ancak yaşadığım ve diğer arkadaşların yaşadığı sorunları listeleyelim;

- Pep ile reklam girmek artık çok mantıklı değil
- İş bankası şuan iş yapıyor gibi (kart girince checke atmıyor bizde.)
- Pep ile harcayan hesaba ödeme yaptığımda dahi sorun çıkıyor.