xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 ay da bir ödemeyi nasıl seçeceğiz peki? Seçeneklerde öyle bir seçenek var mı?
vergi yapılandırmaları iki ayda bir yapılır otomatik seçmene gerek yok