2-3 gündür internet kesiliyordu hatta ara sıra internet kesiliyor ama bazı konularda gerçekten fazlasıyla iyiler. Mesela ben öğrenci oldugumu 95₺ nin cok yüksek oldugunu soyledim indirim talep ettim 6 aylık 10₺ indirim uyguladılar. Faturayı ödemeyi unuttugum icin hizmetim kısıtlanmıştı gelen maili görünce ödedim 30₺ hizmet açma kapama bedeli de yansıtmamışlar + 2 ay bedava kullandım arkadaş davetiyesi ile internet kesilmesi hariç harika. Turknete gecmeyi düsünen konuyu takip eden varsa diye bilgilendirdim
''Değerli TurkNet'li,
Faturanızı hizmetiniz kısıtlandıktan sonra ödediğinizi gördük. Herkesin başına gelebilir, unutulabilir, atlanabilir, insanlık hali. 30 TL hizmet kısıtlama açma ücretini bir defaya mahsus ocak dönem faturanıza yansıtmayacağız.
Saygılarımızla
TurkNet''