İlk önce devlet ile hükümet arasındaki farkı anlamak gerekiyor. Bazı hocalarımız direk vergiye çekmiş konuyu. Alınan vergiler hükümetle alakalıdır.
Devleti insan olarak düşünürsek hükümet ise sadece beyin olur.
Soruya gelecek olursak devlet olmadan halk, halk olmadan devlet olmaz.
Hani diyoruz ya "Allah devletimize ve milletimize zeval vermesin"