Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim devlet bize baya muhtaç. Tüm ülkeler esnafına destek çıkıyor. Bizimkiler halen bişeyler kitleme peşinde. Elbet tekrar seçim olacak o zaman görüşeceğiz.
Herkes öyle diyor ama ne hikmetse sonuçlar değişmiyor kaç yıldır