Şikayet konularında gezerken aklıma takıldı, modlar da ticaret yapıyorlar forumda acaba bi anlaşmazlık çıktığında nasıl çözülüyor konu? Mod kendi karar verse zaten haklı olduğunu düşündüğü için karşı tarafı suçlu bulur. Acaba başka bir moda falan mı başvuruyorlar?