Merhaba arkadaşlar, İzmir Ekonomi Üniversitesinin öğrencilerine sınavlarda yaşattıkları zorlukları açıklayan çok güzel bir yazı hazırladık. Yaptıkları kamera dayatması ve kameraları olmayanların sınava üniversitede bedenen girmelerini istemeleri biz öğrencileri zora sokmakta. Bunu Medya bölümü öğrencisi bir arkadaşımız görsellerle süsleyerek bir haber niteliği kazandırdı. Kendi içinde ki alt başlıklarıyla olsun çok güzel bir yazı oldu. Bunu haber sayfanızda paylaşarak bize destek olur musunuz? Yazıyı isteyenler lütfen bana whatsapp üzerinden veya e posta üzerinden ulaşsın.

Sadece kamera dayatması değil, yapılan Ders esnasında tarihi belli olmayan ve not ortalamasını etkileyen sınavların yapılmasından da şikayetçiyiz. Bir arkadaşımız sınav esnasında 2. sorudan 3. soruya geçerken yaklaşık 20 dakika bekledi. 3. soruya geçtiğinde ise 4. ve 5. sorulara vakti yetmiyor. Bu soruna öğretmenin verdiği cevap ise şu oluyor; Bilgisayarında ve internetinde teknik aksaklık olabilir. Üniversite yönetimi bu ve buna benzer durumlarda bağlı olduğun yerdeki üniversitelere giderek oradaki bilgisayarları kullanmanızı öneriyor cevabı alıyoruz. Bunların hepsi görsellerle haberimizde yer almakta.

Whatsapp: wa.me/79122025759
E Posta: hc1472583690@gmail.com