2 taraflı sözleşme yapabilirsiniz, anlaşma olması durumunda %x komisyon uygulanır gibisinden
Bir şirketimiz yok bireysel olarak yapıyoruz. Bu durumda sözleşmenin hükmü olur mu acaba? Bu tarz durumla hiç karşılaşmadım cahilce sorular için kusura bakmayın